Livrare / Retur
• LIVRARE
Produsele comandate de pe site-ul www.aspart.ro (www.kukolyvill.ro) sunt livrate prin curier rapid – Fan Courier (pentru produsele aflate in depozitul din Satu Mare) si GLS (pentru produsele aflate in depozitul din Ungaria). Produsele disponibile in depozitul central din Ungaria pot fi comandate si cu livrare cu Fan Courier (cu tranzit prin depozitul Satu Mare).
Cost livrare prin FAN COURIER (din depozitul din Satu Mare)
- 20 lei pentru comenzi cu valoare de sub 500 lei (cu TVA inclus)
- GRATUIT pentru comenzi cu o valoare de peste 500 lei (cu TVA inclus)
Cost livrare prin GLS (din depozitul din Ungaria)
- 80 lei indiferent de valoarea comenzii
Timp de livrare
- 1 zi lucratoare pentru produsele aflate in depozitul din Satu Mare
- 2 zile lucratoare pentru produsele aflate in depozitul din Ungaria
- in anumite perioade din an, timpul de livrare poate fi mai lung in functie de fluxul coletelor operate de curier (perioada Sarbatorilor de Iarna, Black Friday, etc.)
Dupa preluarea coletului de catre agentul firmei de curierat, veti fi informat pe e-mail sau telefonic cu privire la numarul de urmarire al expeditiei (AWB).
Costul transportului se va regasi pe factura care insoteste coletul ca si pozitie separata.
In cazul comenzilor care se livreaza in localitati unde serviciul de curierat percepe km suplimentari, contravaloarea transportului pentru acestia este suportata de client.
Daca clientul nu doreste sa achite contravaloarea km-lor suplimentari, coletul poate fi livrat in cel mai apropiat sediu Fan Courier cu optiunea Ridicare personala din sediu.
Limitari ale sistemului de ramburs al banilor incasati prin curier:
- In cazul persoanelor juridice suma maxima de plata, ce poate fi incasata de curier in numele societatii noastre este de 5000 lei / colet / zi.
- In cazul persoanelor fizice suma maxima de plata, ce poate fi incasata de curier in numele societatii noastre este de 10000 lei / colet.
Pentru comenzile care depasesc aceste limite, clientul va putea achita diferenta prin ordin de plata in contul societatii noastre, in baza facturii proforme emise.
S.C. ASPART ELECTRIC EXPERT SM S.R.L
IBAN: RO11BRMA0999100095998762
BANCA ROMANEASCA S.A. SUCURSALA SATU MARE
SWIFT/BIC: BRMAROBU
In cazul comenzilor speciale (ale produselor care nu se regasesc in stocul nostru), va rugam sa ne contactati pentru a obtine informatii cu privire la costurile de transport si termenele de livrare.
• RETUR
Politica de returnare a unui produs
Conditii generale
Societatea Aspart Electric Expert SM S.R.L. (vanzatorul) ofera dreptul de returnare a produselor cumparate de pe site-ul www.aspart.ro (www.kukolyvill.ro) in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Daca motivul returului consta in vicii ale produsului (produs neconform) sau erori de livrare (produsul comandat nu s-a livrat in cantitatea, calitatea comandata sau a fost livrat alt produs decat tipul comandat etc.) costurile de transport pentru retur vor fi suportate de S.C. Aspart Electric Expert SM S.R.L., doar prin firma de curierat FAN Courier. In cazul in care cumparatorul opteaza pentru un alt serviciu de curierat decat cel agreat (FAN Courier), taxa de transport pentru retur va fi suportata de catre client.
In cazul in care clientul se retrage din contract si returneaza produsul, acesta va achita taxa de transport si asigurarea pentru returnarea produsului.
Pentru a returna un produs, clientul trebuie sa completeze si sa trimita formularul de retur, acesta fiind pus la dispozitie de catre vanzator. Este responsabilitatea clientului de a expedia produsul in aceeasi stare in care l-a primit, fara a fi lovit, zgariat produsul, distrus ambalajul si fara sa lipseasca vreun accesoriu al produsului. In plus, este necesar sa trimiteti in colet o copie a facturii de achizitie a produslui impreuna cu formularul de retur completat integral. Nerespectarea acestor conditii duce la respingerea cererii de retur de catre S.C. Aspart Electric Expert SM SRL.
Legea aplicabila care reglementeaza returul unui produs cumparat online este OUG nr.34/2014.
Termene si mod de efectuare a returului
In cazul in care clientul doreste sa efectueze un retur, este obligat sa instiinteze S.C. Aspart Electric Expert SM S.R.L. in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fie la adresa de e-mail office@aspart.ro , fie telefonic la numarul de telefon 0748105470.
Clientul este obligat sa achite taxa de transport, contravaloarea asigurarii transportului pentru daune si sa ambaleze corespunzator produsul.
In cazul in care produsele sufera daune pe ruta client - S.C. Aspart Electric Expert SM S.R.L.., acestea nu sunt suportate de catre vanzator.
Returnarea produselor
In cazul in care clientul doreste returnarea produselor, acestea trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost trimise acestuia de catre vanzator, in ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele intacte, toate accesoriile si impreuna cu documentele primite (factura, certificat de garantie + fisa retur).
Produsele vor fi returnate la urmatoarea adresa:
ASPART ELECTRIC EXPERT SM S.R.L.
B-dul Henri Coanda Nr. 2
440038 Satu Mare, Jud. Satu Mare
Telefon: 0748105470
PRODUSE CARE NU POT FACE OBIECTUL RETURULUI
Urmatoarele produse NU pot face obiectul returului:
1. Produse aduse pe comenzi speciale, ferme, la solicitarea clientului care au necesitat sau nu plata unui avans din partea clientului (cu exceptia cazurilor in care produsul comandat este neconform, are un defect de fabricatie, nu corespunde descrierii de pe site sau nu functioneaza corespunzator)
2. Produse care fac obiectul unui set (mai multe produse la un loc) nu se pot returna individual, ci doar setul complet
3. Produse folosite, murdarite, zgariate sau cu urme de montaj care nu mai pot fi incadrate la categoria produs nou
In cazul produselor care prezinta urme clare de deteriorare ca urmare a transportului efectuat de curier, recomandarea noastra este sa se refuze primirea marfii. In acest caz se va incheia un act de constatare impreuna cu reprezentantul curierului unde se va preciza starea in care a ajuns coletul impreuna cu poze edificatoare in acest sens.
Odata cu efectuarea returului, va rugam sa ne comunicati contul IBAN in LEI in care doriti sa va returnam contravaloarea produsului, prin e-mail la adresa office@aspart.ro.
Termen de restituire a sumei aferente returului
Rambursarea sumelor pentru returul trimis se va face in cel mult 5 zile calendaristice de la data la care vanzatorul intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care vanzatorul este informat de decizia de retragere din contract a clientului.
Ziua in care clientul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, vanzatorul va prelungi termenul in mod corespunzator.
Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului
In cazul in care nu exista neconformitati, iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii vanzatorului vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/storno). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.